Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Prynko M$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Prynko M. Specialities of using marketing mix by professional organizations [Електронний ресурс] / M. Prynko // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2016. - № 848. - С. 116-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2016_848_19 Зазначено, що ролі некомерційних організацій в сучасному громадянському суспільстві присвячені праці багатьох зарубіжних і вітчизняних вчених. Однак, існує дуже мало літератури щодо маркетингу некомерційних організацій в країнах, що розвиваються. Маркетингові стратегії та відповідний інструментарій, що найчастіше використовується в бізнес середовищі, як правило, потребують адаптації для використання некомерційними організаціями. Запропоновано класифікацію НГО на основі сфери впливу; поділяти їх на фахові (професійні), універсальні, благодійні та волонтерські. Проаналізовано особливості застосування маркетингового комплексу саме фаховими (професійними) організаціями.
|
|
|