Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Prynko M$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Prynko M. 
Specialities of using marketing mix by professional organizations [Електронний ресурс] / M. Prynko // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2016. - № 848. - С. 116-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2016_848_19
Зазначено, що ролі некомерційних організацій в сучасному громадянському суспільстві присвячені праці багатьох зарубіжних і вітчизняних вчених. Однак, існує дуже мало літератури щодо маркетингу некомерційних організацій в країнах, що розвиваються. Маркетингові стратегії та відповідний інструментарій, що найчастіше використовується в бізнес середовищі, як правило, потребують адаптації для використання некомерційними організаціями. Запропоновано класифікацію НГО на основі сфери впливу; поділяти їх на фахові (професійні), універсальні, благодійні та волонтерські. Проаналізовано особливості застосування маркетингового комплексу саме фаховими (професійними) організаціями.
Попередній перегляд:   Завантажити - 172.921 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського